Zaproszenie

Dlaczego czytasz ten wpis? Ponieważ jesteś moim klientem (lub kimś kto na niego mocno rokuje :)

Zarabiam i żyję dzięki wam - moim klientom. Obecna gwałtowna zmiana stwarza nowe wyzwania. Im lepiej sobie z nimi poradzicie, tym lepiej dla was i dla mnie. Dlatego postanowiłem dać wam coś, co was wzmocni.

Obecna sytuacja

Analizuję obecną sytuację.
Epidemia koronawirusa nie skończy się szybko, a kryzys gospodarczy jest dopiero przed nami.

Sytuacja, której wszyscy doświadczamy powoduje duże zmiany w gospodarce. Wiele działań ze świata rzeczywistego jest przenoszona do rzeczywistości wirtualnej pozwalającej uniknąć niekoniecznych kontaktów. W bardzo wielu branżach nastąpią trwałe zmiany dotyczące sposobów pracy zespołowej, komunikacji, obsługi klienta. Wszyscy zauważymy, że można pracować inaczej. Dlatego te zmiany się utrzymają - także po zakończeniu kryzysu.

Internet - szanse i zagrożenia

Wiele firm czując zagrożenie i spadek obrotów rzuciło się na reklamę internetową. Ale zrobiły to bez przygotowania, bez wiedzy, bez strategii. To nie ma prawa działać dobrze. I nie działa.

W internecie wygrywają ci, którzy mają wiedzę. Owszem, pieniądze też się liczą, ale marketing to często walka na pomysły, a nie na budżety. Nawet nie mając wielkich pieniędzy, ale mając wiedzę i pomysły mamy szansę, aby nawiązać równą walkę z innymi.

W sieci czeka nas wkrótce wojna marketingowa. Bardziej wymagająca niż dotychczas, bo internet stał się ważniejszy niż kiedykolwiek.
Przypuszczam, że większość z nas nie jest do tej walki przygotowana. 

Wiedza nie ogranicza się do umiejętności obsługi konkretnych narzędzi - reklamy na Facebook, pozycjonowania w google itp. Najpierw warto zrozumieć na czym dziś polega skuteczny marketing w internecie. Nauczyć się myśleć i działać strategicznie. Bez uporządkowanej wiedzy i strategii działania będą chaotyczne i nieskuteczne.

Myślę, że dzisiaj to już nie jest tylko kwestia rozwoju. To kwestia przetrwania. 

Moja propozycja

Przyznam szczerze: ja też nie planowałem i nie tworzyłem strategii marketingu mojej firmy w internecie. Mimo, że "robię w internetach". Jakoś zawsze nie było na to czasu. (znasz to ? :)

Jakiś czas temu coś jednak zmieniłem. Zacząłem systematycznie poszerzać moją wiedzę - po to, aby po jej uporządkowaniu opracować strategię. Planowałem jeszcze przez co najmniej kilka miesięcy być tylko na etapie kumulacji tej wiedzy, ale obecna sytuacja skłoniła mnie do uruchomienia praktyki - szybciej niż zakładałem.

Jak już napisałem wcześniej - żyję dzięki wam - moim klientom. Im lepiej będziecie przygotowani na nadchodzące zmiany - tym lepiej dla was i dla mnie. Myślę, że jeśli mamy wygrać obecną sytuację - razem będzie łatwiej. To co ja mogę wam dać to moja wiedza. Wiedza, którą sam w międzyczasie będę wdrażać w praktyce u siebie - w mojej firmie 84.pl

Zaproszenie

Jak to by wyglądało? Myślę, że mniej więcej raz na dwa tygodnie wysyłałbym odpowiednio dobrany fragment tej wiedzy. To nie będą tylko poradniki jak coś zrobić. To byłaby też wiedza poszerzająca świadomość marketingową i biznesową, ze szczególnym uwzględnieniem działań w internecie.

Jeśli jesteś zainteresowany, aby otrzymywać ode mnie takie wiadomości - potrzebuję na to tylko Twojej zgody.

Kliknij poniżej aby zapisać się na mój newsletter:

Zapisz mnie na newsletter Bartka Błachnio!

dziękuję za przeczytanie i do usłyszenia!

Bartosz Błachnio
Autor
Bartosz Błachnio
Nazywam się Bartosz Błachnio. Na stronie bartoszblachnio.pl piszę o marketingu internetowym dla właścicieli małych i średnich firm. Pracownicy działów marketingu w większych firmach również znajdą tutaj coś dla siebie.

Na tym blogu mam zasadę - nie tworzę wielu nowych treści, ale cały czas uaktualniam te, które już są. Ten wpis również będzie aktualizowany. Jeśli chcesz być na bieżąco ze zmianami na moim blogu - zapisz się na mój newsletter.

Zapisz mnie na newsletter Bartka!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

© 2020 Bartosz Błachnio (bartoszblachnio.pl)
Polityka Prywatności

crossmenu